/Files/images/uchitelya/MAS_0543.jpg Практичний психолог Чешик Раїса Вікторівна

Відповідає за:
  • психологічну просвіту педагогічного колективу, учнів, батьків;
  • консультативно-методичну допомогу всім учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків, створення сприятливих психологічних умов для їх розвитку;
  • психологічну профілактику – своєчасне попередження відхилень в становленні особистості, труднощів у між особистісних стосунках, розв’язання конфліктів;
  • психологічне обстеження дітей та підлітків, умов навчання та розвитку, виявлення „дітей групи ризику”;
  • здійснення психолого-педагогічних, психотерапевтичних заходів з метою усунення відхилень в психічному та особистісному розвитку школярів;
  • надання психолого-педагогічної допомоги школярам, які перебувають у кризовій ситуації.
Бере участь:
  • в організації освітньо-виховного процесу;
  • в організації та проведенні психолого-педагогічних консиліумів;
  • в профорієнтаційній роботі;
Проводить:
  • психолого-педагогічну діагностику готовності до навчання у школі;
  • первинну профілактику алкоголізму, наркоманії, інших шкідливих звичок серед дітей, підлітків;
  • спостереження за адаптацією під час переходу учнів 4 класів до старшої школи;
  • спостереження за адаптацією під час переходу учнів середньої школи в старшу.
Допомагає у:
Графік роботи практичного психолога
  • виборі профілю навчання з рівнем індивідуального розвитку, пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей;
  • вибір професійних намірів старшокласників з урахування їх здібностей;
  • виявлення та обстеження учнів, які потребують соціально-педагогічної кореляції, надає їм психолого-педагогічну допомогу;
  • роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей;
  • формування психологічної культури учнів, вчителів, батьків.

Графік роботи практичного психолога

Понеділок 8.30 - 17.00

Вівторок 8.30 - 17.00

Середа 8.30 - 17.00

Четвер 8.30 -17.00

П`ятниця 8.30 - 17.00

Перева 12.00-12.30

/Files/images/vihovna/novini/Рисунок1.jpg Соціальний педагог Овчіннікова Марина Миколаївна

Забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі світи, сприяє взаємодії навчальних закладів, сім'ї, служб у справах неповнолітніх соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування неурядових та громадських організацій - з метою ідаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

Виконує функції:

• діагностичну:

вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів (вихованців мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому неформальних молодіжних об'єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;

• прогностичну:

прогнозує на основі спостережень та досліджень, посилення негативних ти позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учнячи групи, прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;

• консультативну:

дає рекомендації (поради) учням, батькам, вчителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об'єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходиться у складних життєвих обставинах тощо;

• захисну:

забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо);

• профілактичну:

переконує учнів її доцільності дотримання соціально-значимих норм правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі;

• соціально-перетворювальну:

надає соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнівської молоді; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, сопіально-педагогічний патронаж соціально незахищених соціально незахищених

категорій дітей; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;

• організаційну:

координує діяльність й взаємодію усіх суб'єктів соціального виховання сприяє соціально-корисній діяльності дітей і підлітків; формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

Сприяє розкриттю здібностей, талантів, обдарувань вихованців через їх участь у науковій, технічній, художній творчості. Залучає громадські організації, творчі спілки, окремих громадян тощо до культурно-освітньої, профілактично-виховної, спортивно-оздоровчої та інших видів роботи.

Займається профілактикою правопорушень серед неповнолітніх. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропанує здоровий спосіб життя. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

Кiлькiсть переглядiв: 49

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 119 Харківської міської ради Харківської області

61007, м.Харків, вул. Біблика,4.

тел. 932092

e-mail: sch119@kharkivosvita.net.ua, sch119_sekretar@kharkivosvita.net.ua

Дата останньої зміни 12 Грудня 2017

Цей сайт безкоштовний!