Цінуй життя

Учні 2-В класу ХСШ №119 приєдналися до районного челенджу "Здорова нація - сильна держава" до Всесвітнього Дня здоров'я.

/Files/images/0011122/339140790_242051181522372_5254255854443823625_n.jpg /Files/images/0011122/339171644_753558669485506_2354524681452286147_n.jpg

Учні 2-А класу ХСШ №119 склали кілька корисних порад «Культура здоров’я» до Всесвітнього дня здоров'я.

/Files/images/0011122/339340250_178927074958310_4298710336270837874_n.jpg /Files/images/0011122/339131308_1405719893303108_3621517676934372522_n.jpg

Учні 2-Б класу ХСШ №119 склали кілька корисних порад «Культура здоров’я» до Всесвітнього дня здоров'я.

/Files/images/0011122/339288228_741603627633391_8674957784886056035_n.jpg /Files/images/0011122/339123315_128218376798565_1976842469697917898_n.jpg

Павленко Софія учениця 7-Г класу ХСШ №119 Індустріального району приєднується до районного челенджу "Здорова нація - сильна держава".

/Files/images/0011122/339928547_231807542751552_8477919441533252574_n.jpg

Редькіна Кіра учениця 2-А класу склала кілька корисних порад «Культура здоров’я» до Всесвітнього дня здоров'я.

/Files/images/0011122/339325589_1421055838636860_1921958529547675851_n.jpg

Тато, мама, я спортивна сім'я

9-го вересня відбулися змагання «Тато, мама, я-спортивна сім’я», присвячені Дню фізичної культури та спорту. Честь школи захищала родина учня 1-А класу Шевченко Андрія, яка посіла ІІ місце.

Вітає команду з перемогою!!!
/Files/images/21_22/tmya/FB_IMG_1631257368191.jpg

Тато, мама, я спортивна сім'я

10.09.2020 до Дня фізичної культури та спорту в закладах загальної середньої освіти Індустріального району пройшло спортивне свято «Тато, мама, я – спортивна родина». Захід пройшов під патронатом Харьківського міського голови Геннадія Кернеса ,за ініціативою депутата Харківської міської ради Романа Борисовича Нехорошкова.

Змагання проходило з метою пропаганди здорового способу життя, організації активного родинного відпочинку.

На базі ХСШ №80 змагалися команди шкіл № 119,№ 80 та ЗДО № 439, №457. Вони брали участь у різноманітних спортивних змаганнях.

Вітаємо команду нашої школи з перемогою!

Несподіванкою для родини 1-Г класу стало отримання подарункового сертифікату на відвідування Боулінг-клубу.

/Files/images/2020/IMG-dcc7454f9b5d6db36bb03bcce0f64f89-V.jpg

/Files/images/2020/IMG-cac51a48dedfb65ee9294127c9a2cbb5-V.jpg

/Files/images/2020/IMG-79b974271f1a6a35081890db94ca8b3c-V.jpg

/Files/images/vihovna/samovryaduvannya/20190215_094830.jpg /Files/images/vihovna/p4180058.jpg /Files/images/vihovna/dsc_0021.jpg

«МИ – ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО. МИ – ШКОЛА СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю»

«Здоров’я – це не все, але все без здоров’я – ніщо» Сократ

«Людина – найвищий продукт земної природи. Але для того, щоби насолоджуватися скарбами природи, людина має бути здоровою, сильною та розумною». І. Павлов

Перед колективом школи постало питання формування всебічно розвиненої і здорової особистості.З 2008 року в школі створена "Школа сприяння здоров’ю". За цей період постійно вдосконалювались концептуальна модель" Школи сприяння здоров’ю" та програма розвитку.

Концептуальна модель" Школи сприяння здоров’ю"

Програма розвитку"Школа сприяння здоров’ю"

Статут„Школи сприяння здоров`ю”

Дитячий фонд ООН ЮНІСЕФ

Керівництвом школи розроблена концепція «Школа сприяння здоров’ю в навчальному процесі та позаурочній роботі», мета якої – створення в школі здоров’язберігаючого освітнього простору в навчальному процесі, розробка шляхів збереженнята зміцнення здоров’я учніву позаурочний час. На основі концепції і програми створено графічну модель" Школи сприянню здоров`ю". Процес упровадження моделі вбачає обов’язкове дотримання взаємозв’язків та співпрацю з різними громадськими організаціями, роботу з батьками, учнями та педагогічним колективом.

/Files/images/vihovna/images_2_.jpg

Це системна організація всієї шкільної справи,коли кожний учень під пильною увагою. Основою моделі є учень, який розглядається як цілісна особистість в умовах динамічного оточення. Вагомого значення надається формуванню всіх складових аспектів здоров’я: фізичного, психічного, інтелектуального, соціального, розумового, особистісного та духовного.

/Files/images/vihovna/risunok1.png

ПРОВІДНА ТЕМА ДОСВІДУ:

“Створеннямоделі комплексногоздоров'яформуючогопросторув навчально-виховномупроцесі”

МЕТА:

Підвищення рівня фізичного, духовного здоров'я, психологічного та соціального благополуччя дітей і молоді шляхом пріоритетності здорового способу життя як основного чинника відновлення здоров'я, його збереження та зміцнення.

Основні завдання:

  • Формування позитивної мотивації здорового способу життя.
  • Забезпечення оптимальної реалізації визначення здоров'я як сукупності можливостей організму, впливу соціальних факторів сім'ї, системи навчання та виховання.
  • Створення оптимальних умов для виконання основної місії Програми розвитку мережі Шкіл сприяння здоров’ю .
  • Впровадження в практику роботи школи комплексний моніторинг ефективності та результативності функціонування закладу – Школа сприяння здоров’ю як базового фактору для прогнозування та моделювання перспектив розвитку.
  • Здійснювання соціально-психологічного супроводу та підтримки всіх учасників навчально-виховного процесу з питань формування здорового способу життя.
  • Створення системи науково-методичного супроводу педагогічних працівників
  • Вивченняі впровадження в практику роботи сучасних інноваційних методик діагностики, моніторингу і корекції стану здоров'я дітей і молоді;
  • Формуванняв учнів негативного ставлення до шкідливих звичок;
  • Визначення пріоритетом формування позитивної мотивації здорового способу життя у роботі з батьками і громадськістю;
  • Створення науково – інформаційного простору з питань збереження і зміцнення здоров'я дітей.
  • Проведення профілактичної, оздоровчої та еколого-валеологічної освітньої діяльності.

ПРИНЦИПИ

/Files/images/vihovna/risunok1_1.png

Етапи реалізації

/Files/images/vihovna/risunok2.png

Кiлькiсть переглядiв: 444

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.