Цінуй життя
Учні 2-В класу ХСШ №119 приєдналися до районного челенджу "Здорова нація - сильна держава" до Всесвітнього Дня здоров'я.
Учні 2-А класу ХСШ №119 склали кілька корисних порад «Культура здоров’я» до Всесвітнього дня здоров'я.
Учні 2-Б класу ХСШ №119 склали кілька корисних порад «Культура здоров’я» до Всесвітнього дня здоров'я.
Павленко Софія учениця 7-Г класу ХСШ №119 Індустріального району приєднується до районного челенджу "Здорова нація - сильна держава".
Редькіна Кіра учениця 2-А класу склала кілька корисних порад «Культура здоров’я» до Всесвітнього дня здоров'я.
Тато, мама, я спортивна сім'я
9-го вересня відбулися змагання «Тато, мама, я-спортивна сім’я», присвячені Дню фізичної культури та спорту. Честь школи захищала родина учня 1-А класу Шевченко Андрія, яка посіла ІІ місце.
Вітає команду з перемогою!!!
Тато, мама, я спортивна сім'я
10.09.2020 до Дня фізичної культури та спорту в закладах загальної середньої освіти Індустріального району пройшло спортивне свято «Тато, мама, я – спортивна родина». Захід пройшов під патронатом Харьківського міського голови Геннадія Кернеса ,за ініціативою депутата Харківської міської ради Романа Борисовича Нехорошкова.
Змагання проходило з метою пропаганди здорового способу життя, організації активного родинного відпочинку.
На базі ХСШ №80 змагалися команди шкіл № 119,№ 80 та ЗДО № 439, №457. Вони брали участь у різноманітних спортивних змаганнях.
Вітаємо команду нашої школи з перемогою!
Несподіванкою для родини 1-Г класу стало отримання подарункового сертифікату на відвідування Боулінг-клубу.
«МИ – ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО. МИ – ШКОЛА СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю»
«Здоров’я – це не все, але все без здоров’я – ніщо» Сократ
«Людина – найвищий продукт земної природи. Але для того, щоби насолоджуватися скарбами природи, людина має бути здоровою, сильною та розумною». І. Павлов
Перед колективом школи постало питання формування всебічно розвиненої і здорової особистості.З 2008 року в школі створена "Школа сприяння здоров’ю". За цей період постійно вдосконалювались концептуальна модель" Школи сприяння здоров’ю" та програма розвитку.
Концептуальна модель" Школи сприяння здоров’ю"
Програма розвитку"Школа сприяння здоров’ю"
Статут„Школи сприяння здоров`ю”
Керівництвом школи розроблена концепція «Школа сприяння здоров’ю в навчальному процесі та позаурочній роботі», мета якої – створення в школі здоров’язберігаючого освітнього простору в навчальному процесі, розробка шляхів збереженнята зміцнення здоров’я учніву позаурочний час. На основі концепції і програми створено графічну модель" Школи сприянню здоров`ю". Процес упровадження моделі вбачає обов’язкове дотримання взаємозв’язків та співпрацю з різними громадськими організаціями, роботу з батьками, учнями та педагогічним колективом.
Це системна організація всієї шкільної справи,коли кожний учень під пильною увагою. Основою моделі є учень, який розглядається як цілісна особистість в умовах динамічного оточення. Вагомого значення надається формуванню всіх складових аспектів здоров’я: фізичного, психічного, інтелектуального, соціального, розумового, особистісного та духовного.
ПРОВІДНА ТЕМА ДОСВІДУ:
“Створеннямоделі комплексногоздоров'яформуючогопросторув навчально-виховномупроцесі”
МЕТА:
Підвищення рівня фізичного, духовного здоров'я, психологічного та соціального благополуччя дітей і молоді шляхом пріоритетності здорового способу життя як основного чинника відновлення здоров'я, його збереження та зміцнення.
Основні завдання:
- Формування позитивної мотивації здорового способу життя.
- Забезпечення оптимальної реалізації визначення здоров'я як сукупності можливостей організму, впливу соціальних факторів сім'ї, системи навчання та виховання.
- Створення оптимальних умов для виконання основної місії Програми розвитку мережі Шкіл сприяння здоров’ю .
- Впровадження в практику роботи школи комплексний моніторинг ефективності та результативності функціонування закладу – Школа сприяння здоров’ю як базового фактору для прогнозування та моделювання перспектив розвитку.
- Здійснювання соціально-психологічного супроводу та підтримки всіх учасників навчально-виховного процесу з питань формування здорового способу життя.
- Створення системи науково-методичного супроводу педагогічних працівників
- Вивченняі впровадження в практику роботи сучасних інноваційних методик діагностики, моніторингу і корекції стану здоров'я дітей і молоді;
- Формуванняв учнів негативного ставлення до шкідливих звичок;
- Визначення пріоритетом формування позитивної мотивації здорового способу життя у роботі з батьками і громадськістю;
- Створення науково – інформаційного простору з питань збереження і зміцнення здоров'я дітей.
- Проведення профілактичної, оздоровчої та еколого-валеологічної освітньої діяльності.
ПРИНЦИПИ
Етапи реалізації
Коментарi