https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19

/Files/images/vihovna/novini/Рисунок1.jpg

Овчіннікова Марина Миколаївна - відповідальна особа за проведення роботи, спрямованої на запобігання та протидію булінгу.

/Files/images/SHtrafy-za-tskuvannya-u-shkoli-Rada-uhvalyla-zakon-e1545150514702.jpg

План заходів

для запобігання та протидії булінгу

в Харківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №119

Харківської міської ради Харківської області

на 2019 рік

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін проведення

Відповідальний

1

Перегляд презентацій «Булінг вшколі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті. Способи розпізнавання і захисту».

Учні 5-9 класів

Січень-лютий

Соціальний педагог

Практичний психолог

Класні керівники

2

Круглий стіл «Безпечна школа. Маски булінгу».

Педагогічні працівники

Січень

Практичний психолог

Соціальний педагог

3

Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг в школі», «Булінг в школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України».

Учні 5 – 11 класів

Лютий-березень

Соціальний педагог

Практичний психолог

Класні керівники

4

Години спілкування «Кібербулінг»

Учні 8-11 класів

Березень-квітень

Соціальний педагог

Практичний психолог

5

Стендові матеріали « Корисні знання про булінг».

Учні , батьки, вчителі

Протягом року

Соціальний педагог

Практичний психолог

6

Батьківський лекторій «Поговоримо про булінг та кібербулінг»

батьки

Лютий

Вересень

Соціальний педагог

Практичний психолог

7

Міні-тренінг « Як навчити дітей безпечної поведінки в інтернеті»

Учні 2-4 класів

Протягом року

Класні керівники

8

Консультативний пункт «Скринька довіри»

Учні

Протягом року

Практичний психолог

9

Перегляд та обговорення фільму «Цирк Батерфляй»

Учні 5-11 класів

Протягом року

Соціальний педагог

Практичний психолог

10

Виховні години з елементами тренінга «Вирішення конфліктів мирним шляхом»

Учні 8-11 класів

Протягом року

Соціальний педагог

Практичний психолог

Класні керівники

11

Виховні години з елементами тренінга « Як протидіяти булінгу в дитячому середовищі»

Учні 5-7 класів

Протягом року

Соціальний педагог

Практичний психолог

Класні керівники

12

Виховні години з елементами тренінгу «Попередження конфліктів в соціальних мережах»

Учні 7-9 класів

Протягом року

Соціальний педагог

Практичний психолог

Класні керівники

13

Анкетування на виявлення проявів булінгу в колективі

Учні 5-11 класів

Протягом року

Соціальний педагог

Практичний психолог

Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти:

1. Правила поведінки учнів базуються на Законах України, постановах Міністерства освіти і науки України та органів місцевого самоврядування.

2. У випадку порушення Правил до учнів можуть бути застосовані такі заходи:

- усне зауваження;

- запис зауваження в щоденник;

- винесення догани, включно із занесенням її в особову справу учня;

- виклик учня самого або з батьками на педагогічну нараду;

3. Заборонено приносити до закладу освіти предмети або речовини, які можуть зашкодити здоров’ю та безпеці оточуючих або завадити проведенню освітнього процесу.

4. Паління та вживання алкогольних напоїв на території закладу освіти категорично заборонено.

5. До закінчення уроків учень може залишити територію закладу освіти тільки з дозволу класного керівника або чергового адміністратора.

6. Учень має бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками закладу освіти, батьками інших учнів, а також з учнями.

7. Учні повинні дбайливо ставитися до шкільного майна та речей, що належать вчителям та іншим учням. Забороняється брати без дозволу чужі речі. За пошкоджене шкільне майно батьки учня зобов’язані відшкодувати збитки.

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

1. Дитина може звернутися до омбудсмена закладу освіти, відповідальної особи за роботу з протидії булінгу, класного керівника, соціального педагога, психолога, адміністрації про цькування над нею.

2. Педагогічний працівник, який отримав повідомлення в будь-якій формі, повинен інформувати керівництво закладу освіти.

3. Батьки/законні представники здобувача освіти подають заяву керівнику закладу освіти.

4. Директор видає наказ про проведення розслідування та створює комісію.

5. Комісія, на підставі вивчення документально зафіксованих випадків насильства, бесід, спостережень, соціологічних та психодіагностичних досліджень в класному колективі тощо, вирішує - є булінг, чи ні.

6. Рішення комісії підписують всі члени комісії.

Комісія з розгляду випадків булінгу (цькування)

— Голова (очолити комісію може тільки представник адміністрації закладу освіти)

— соціальний педагог;

— практичний психолог;

— класний керівник;

— голова батьківського комітету ЗЗСО;

— голова або активний член батьківського комітету класу

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

1. Надсилається повідомлення уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадок булінгу (цькування) в закладі освіти.

2. Надається психолого-педагогічна та соціальна допомога здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).

Здобувачі освіти:

Мають— право на отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування)".

— Зобов’язані повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

Батьки:

мають право:

— подавати керівництву або засновнику закладу освіти заяву про випадки булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу;

— вимагати повного та неупередженого розслідування випадків булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу;

зобов’язані:

— сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо випадків булінгу (цькування);

— виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

Педагогічні працівники:

— Мають право на захист під час освітнього процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю

— Зобов’язані повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком, якого вони були особисто, або інформацію, яку отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування)

Національна дитяча "гаряча лінія" працює за безкоштовним номером 0 800 500 225 (зі стаціонарного телефону) і безкоштовним коротким номером 116 111 (з мобільних).

/Files/images/Screenshot_2019-01-29-07-19-26-722_com.facebook.katana.png

Кiлькiсть переглядiв: 336

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 119 Харківської міської ради Харківської області

61007, м.Харків, вул. Біблика,4.

тел. (057)725-54-62

e-mail: sch119@kharkivosvita.net.ua, sch119_sekretar@kharkivosvita.net.ua

Дата останньої зміни 28 Січня 2020

Цей сайт безкоштовний!