/Files/images/0011122/Screenshot_1.png

Відповідно до структури роботи з обдарованою молоддю наказом директора школи створено шкільні методичні об’єднання, динамічні творчі групи вчителів, педагогічні лабораторії, педагогічні майстерні, майстер-класи координацію роботи яких в напрямку розвитку обдарованої молоді здійснює група по роботі з обдарованими учнями в яку входить шкільний психолог, заступники директора з навчально – виховної роботи, вчителі-методисти. А саме: організаційний і психологічний супровід роботи з обдарованими дітьми, діагностику школярів, пошук форм і методів роботи з обдарованими. Результати роботи розглядаються на педагогічних нарадах, засіданнях шкільних методичних об’єднань, нарадах.

У школі створені умови для розвитку талановитої молоді: школа забезпеченні науково-методичною літературою, навчальними посібниками; здійснюється тьюторська практика. Розповсюдженими формами організації роботи з обдарованими учнями є гуртки, студії, факультативи. Рідше використовуються заходи, що проходять за межами школи: походи, експедиції. Крім зазначених заходів, педагоги залучають учнів до заходів інтелектуальної спрямованості: творчих конкурсів, вікторин, змагань. Зазвичай, учителі на уроках у роботі з обдарованими учнями найчастіше використовують диференційований і індивідуальний підходи.

Кiлькiсть переглядiв: 490

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.